Informace k nouzové situaci při koronaviru

V souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem při koronaviru informujeme, že služby našeho portálu jsou nadále poskytovány v plném rozsahu. Pro bezproblémové vyřizování máme přesto několik doporučení, které mohou napomoci k rychlejšímu zpracování vašich registrací a dotazů:

  • Aktuálně evidujeme zpoždění na straně České pošty s doručováním zasílaných poštovních zásilek. Pro urychlení dodání doporučujeme zasílat poštovní zásilky přímo na naši druhou pobočku ZalozFirmu.cz obecně prospěšná společnost, Pražská 132/4, 460 01 Liberec.
  • Dokumentaci nám pro urychlení můžete dodat i v elektronické podobě převedené tzv. autorizovanou konverzí. Pro konverzi požádejte na kterémkoliv CzechPointu (např. na poště) o převod podepsaných dokumentů do elektronické podoby tzv. autorizovanou konverzí s uložením do úschovny (každý dokument zvlášť, nesmí být do jednoho souboru!). Po provedení konverze vám pracovník CzechPointu vydá potvrzení o provedení konverze, které naskenujte/nafoťte a pošlete nám e-mailem, dokumenty si zde obratem stáhneme. Odpadne tak nutnost jejich zasílání poštou.
  • Pro osobní jednání preferujeme aktuálně online videokoference. Máte-li zájem o schůzku s námi, zavolejte nám nebo zašlete na info@zalozfirmu.cz požadovaný termín setkání. Pošleme vám odkaz na připojení k online schůzce. Pro připojení ke schůzce vám stačí jakékoliv PC nebo mobilní telefon s internetem.
  • Veškerou dokumentaci, kterou zpracováváme v průběhu registrace, máte i nadále plně k dispozici v elektronické podobě online ve složce dokumentace vaší firmy přímo na www.ZalozFirmu.cz - Moje registrace - Dokumentace.

Přejeme vám i vašim blízkým pevné zdraví, v případě potřeby vám zůstáváme nadále plně k dispozici.